Зміни у тарифах та ліцензіях сервісу Мій Арт Офіс з 6 серпня 2024 року

Зміни у тарифах та ліцензіях сервісу "Мій Арт Офіс" з 6 серпня 2024 року

Дата випуску: 6 серпня 2024

Ми раді повідомити про важливі зміни у тарифікації та ліцензуванні хмарного сервісу "Мій Арт Офіс", які вступлять в дію з 6 серпн 2024 року. Ці зміни покликані зробити використання нашого сервісу ще більш гнучким та зручним для вас.

Що змінюється:

Скасування поточних пакетів документів:

- Пакет на 100 документів

- Пакет на 500 документів

- Пакет на 1500 документів

- Пакет на 5000 документів

Це означає, що поточні пакети документів, які вже є у користувачів, залишаться дійсними, але придбати нові пакети цих номенклатур більше не буде можливо.

Запровадження нової єдиної номенклатури:

Замість фіксованих пакетів буде впроваджена єдина номенклатура, де вартість за кожну транзакцію буде фіксованою. Це дозволить Вам більше не обмежуватися вибором пакетів, а оплачувати тільки необхідну Вам кількість документів.

Нова вартість транзакції:

Вартість кожної транзакції складатиме 1,80 грн за один документ. Це забезпечить прозорість та передбачуваність витрат, адже ви знатимете точну вартість кожного створеного або підписаного документа.

Гнучкість у замовленні:

Ви зможете самостійно визначати необхідну кількість документів у своєму замовленні, що дозволить адаптувати використання сервісу під ваші потреби. Мінімальне замовлення становитиме 50 документів (транзакцій).

Універсальність використання:

Придбані документи можна буде використовувати для створення та підписання всіх видів документів як для зовнішнього, так і для внутрішнього документообігу. Це дозволить Вам зручно управляти всіма документами в одному місці, забезпечуючи високу ефективність та організованість робочих процесів.

Ми впевнені, що ці зміни допоможуть зробити ваше користування сервісом "Мій Арт Офіс" ще зручнішим та ефективнішим. Запрошуємо вас скористатися новими можливостями та переконатися у численних перевагах нашого сервісу.

З повагою,
Команда розробників «Арт‑Офіс»