«Мій Арт-Офіс» до версії 3.8.9
Оновлення сервісу
Дата випуску: 14 листопада 2024
Повідомляємо, що проведено оновлення сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс»:
Робота з КЕП:
- Доопрацьовано механізм збереження файлу приватного ключа та пароля в межах сесії користувача для ключів на апаратних носіях за умови наявності двох або більше ключів.
- Розширено функціонал перевірки для використання "удосконалених" сертифікатів у сервісі "Мій Арт-Офіс".
- Оптимізовано механізм авторизації та підписання з використанням ключів у мережному криптомодулі "Гряда-301" шляхом розділення полів "Логін" та "Пароль".
- Оновлено адреси сервісів CMP, OCSP та TSP для КНЕДП «MASTERKEY».
- Оновлено кореневі сертифікати для КНЕДП «MASTERKEY» та КНЕДП «АЦСК ринку електричної енергії».
- Оновлено кореневі сертифікати КНЕДП ЦСК Укрзалізниці.
- Оновлено кореневі сертифікати Ощадбанку (додано CMP сертифікат).
- Реалізовано підтримку файлових та апаратних ключів, виданих КНЕДП ТОВ "АМО ФІНТЕХ", та додано кореневі сертифікати для цього КНЕДП.
Методи API:
- У методі Сreatedocument додано перевірку відповідності значення FileTypeId до розширення, зазначеного в полі FileName документа.
- У методі Getdocumentsinfobyparams додано опціональний параметр для визначення типу контрагента (ФОП чи ФО).
- Для методу Сreatedocument розширено перевірку типу файлу, коли FileTypeId знаходиться в діапазоні від 4 до 12.
- Доопрацьовано метод 'Createinternaldocument' для створення внутрішнього документа з кастомним маршрутом обробки документа.
- Оптимізовано перевірку на довжину імені файлу. Не більше 200 символів.
- У методі Сreateinternaldocument додано додаткову перевірку, що забороняє створювати документ в порожнім маршрутом обробки.
Модуль "Конектор до сервісу "Вчасно":
- Реалізовано новий тип ліцензії для можливості взаємодії та обміну документами з системою ЕДО "Вчасно" безпосередньо з інтерфейсу сервісу «Мій Арт-Офіс».
- Реалізовано новий розділ "Документи ВЧАСНО" для роботи з документами.
- Оновлено "Профіль користувача" з можливістю додавання email контрагента/співробітників контрагента, які користуються сервісом "Вчасно", для ролі "Адміністратор організації".
- Додано можливість придбання модуля "Конектор до сервісу Вчасно" у розділі "Ліцензування".
- Реалізовано функцію створення документа в ЕДО Вчасно.
- Додано можливість підписання документа в ЕДО Вчасно.
- Забезпечено експорт оригіналу та підписаного документа з ЕДО Вчасно.
- Реалізовано функцію відправлення документа в ЕДО Вчасно.
- Додано можливість видалення документа в ЕДО Вчасно.
Робота в кабінеті "Оператор обміну з контрагентами":
- Додано новий тип зовнішнього одностороннього документа — "Документ довільного формату".
- Реалізовано можливість редагування міток підпису після створення документа.
- Удосконалено механізм фільтрації документів за видом у списку документів для ролі "Оператор обміну з контрагентами".
- Оптимізовано функціонал перегляду вкладень на окремій сторінці документа.
- Впроваджено автоматичне прокручування при роботі зі списком зовнішніх документів.
- Змінено назви розділів: "Пакети документів" перейменовано на "Група документів", а "Список пакетів документів" на "Список груп документів".
- Додано повідомлення про рекомендований формат .pdf під час створення актів, договорів, рахунків, видаткових накладних.
- Зменшено максимальну кількість символів для полів "Назва документа", "№ документа" та "№ договору" у вікні додавання документа для зовнішніх документів.
- Доопрацювання регулярного виразу для полів: "Назва документа", "№ документа" та "№ договору" у вікні додавання документа для зовнішніх документів.
- Адаптовано розмір модального вікна для налаштування номерів сторінок для міток.
- Додано можливість встановлення кількох міток для одного підпису в PDF із використанням маркерів у документі.
- Реалізовано друкований вигляд протоколу "Історія дій з документом".
- Впроваджено протоколи підписання, обробки та ознайомлення з документом з можливістю експорту у формат .pdf для ролі "Оператор обміну з контрагентом".
- Вилучено можливість вибору періоду на сторінці з повідомленням "Ви не маєте прав на виконання даної операції".
- Оптимізовано перевірку на довжину імені файлу. Не більше 200 символів.
- Реалізовано заборону позбавлення доступу на перегляд до одностороннього документу, оплата за який була списана з підприємства в рамках функціоналу "Оплата за документи підприємства".
- Реалізовано інформування користувача, при створенні документів з параметрами (чи Опитування ОСББ), про відсутність документів для оплати.
- Додано інфографіку для документів, за якими створено запит на видалення, при перегляді в розділі Вхідні/Вихідні.
Робота в кабінеті "Оператор внутрішніх документів":
- Розширено можливості редагування внутрішніх документів, зокрема додано функцію налаштування міток підписів при зміні формату документа з .DOCX на .PDF.
- Впроваджено автоматичне прокручування при роботі зі списком внутрішніх документів.
- Удосконалено логіку створення маршруту для документа під час створення нової версії внутрішнього документа.
- Доопрацьовано функціонал створення маршруту та підписання документа з можливістю повторного використання одного і того ж сертифіката.
- Додано друкований вигляд протоколу "Історія дій з документом".
- Впроваджено протокол ознайомлення з документом з можливістю експорту у формат .pdf для ролі "Оператор внутрішніх документів".
- Реалізовано протокол погодження документа з можливістю експорту у формат .pdf для ролі "Оператор внутрішніх документів".
- Доопрацьовано верстку модального вікна "Редагування маршруту обробки документа".
- Оптимізовано перевірку на довжину імені файлу. Не більше 200 символів.
- Додана додаткова валідація значень для ХМЛ параметрів маршруту обробки документа при його створенні.
- Доопрацьовано відображення списку поінтів, при створенні внутрішнього документа.
Модуль "Звітність:
- Актуалізовано текст інформаційного повідомлення для довідника "Орган ДПС" на сторінці "Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС".
- Додано можливість змінювати розміри модального вікна для відображення форми F1300207 - Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС та квитанціями.
- Доопрацьовано пошук на сторінці "Запити про отримання витягів за даними органів ДПС".
- Змінено URL-адресу запиту СМР-сервісу ДПС.
- Реалізовано адаптивність сторінок "Звіти" та "Дані платника податків".
Головна сторінка сервісу "«Мій Арт-Офіс»:
- Змінено посилання на ТГ-канал в футері головної сторінки.
- Оновлено блок "Оберіть свою ліцензію", змінено кількість доступних безкоштовних документів та додано новий тип ліцензії "Конектор до сервісу "Вчасно".
- Оновлено інформацію розділу "Ліцензування" в кабінеті та на головній сторінці, у зв'язку з зміною типу ліцензування (оплата за документ виконується при створенні документа, замість підписання).
- На головній сторінці додано карусель із актуальними відео для сервісу "Мій Арт-Офіс".
Ліцензування:
- Доопрацьовано модель ліцензування для ролі "Оператор обміну з контрагентами". Списання документів відбувається при створенні документа.
- Змінено кількість безкоштовних документів на стартові безкоштовні документи = 10 та безкоштовні документи (лояльність "КНЕДП «MASTERKEY») = 25.
Інший функціонал:
- Додано ознаку підтвердженої електронної пошти співробітника для ролі "Адміністратор організації".
- Доопрацьовано форму "Налаштування організації" для ролі "Адміністратор організації".
- Для ролі "Адміністратор організації" реалізовано кумулятивний підхід до оплати за створення документів, що дозволяє об'єднувати платежі для контрагентів типу ФО та ФОП.
- Оновлено криптобібліотеку до версії ArtLib.2.8.39.4366.
- Оновлення криптобібліотеки для сервісів Арт Офіс серверу до версії ArtLib 2.8.36.4281.
- Реалізовано інформування користувача, після авторизації, про необхідність підтвердження електронної пошти.
- Реалізовано налаштування для погодження на отримання рекламних нотифікацій на електронну пошту.
Виправлено помилки:
- Виправлено помилку при роботі з мобільною версією для ролі "Оператор внутрішніх документів".
- Виправлено помилку невалідної поведінки сервісу при масовому підписанні ключем та печаткою.
- Виправлено помилку невалідного відображення випадаючого списку "Тип носія" при масовому підписанні в кумулятивному вікні зчитування ключа на токені для підпису та печатки.
- Виправлено помилку при кумулятивному підписанні документа.
- Виправлено текст помилки, що відображається користувачу на сторінці "Вхід за допомогою хмарного підпису".
- Виправлено помилку невалідного відображення модального вікна підписання документа, при ширині екрана 991px і менше.
- Виправлено помилку розташування міток підпису при створенні внутрішнього документа в форматі *.pdf.
- Виправлено помилку верстки відображення списку зовнішніх документів.
- Виправлено положення модального вікна з інформацією про непідтверджену почту.
- Модуль Віджет. Виправлено помилку невалідної поведінки при спробі підписати слот ключа підпису юридичної особи, використовуючи ключі фізичної особи.
- Виправлено помилку відсутності можливості редагування статичного маршруту при створенні внутрішнього документа.
- Виправлено помилку створення документа з кастомним маршрутом.
- Виправлено помилку положення міток підпису на документі, якщо контрагенту видано доступ на перегляд.
- При створенні внутрішнього документа, виправлено помилку відображення послідовних маршрутів при роботі з файлами, відмінними від pdf формату.
- Виправлено текст повідомлення, що відображається користувачу при переміщенні документа в архів.
- Виправлено помилку додання другого слоту печатки при редагуванні маршруту документа.
- Виправлено помилку невалідного стану документа після редагування тіла документа з *.pdf на *.docx.
- Виправлено помилку введення Email невалідної форми без домену першого рівня при реєстрації та в профілі користувача.
- Виправлено помилку формування маршруту погодження документа при зміні сторінки, на яку буде накладатися підпис.
- Виправлено помилку невалідної поведінки функції вибору кількості документів на сторінці "Недавні документи".
- Виправлено помилку послідовності підказок при перевищенні допустимого розміру файлу.
- Виправлено помилку при редагуванні внутрішнього документа з паралельним маршрутом обробки.
- Виправлено помилку завантаження/зберігання документа під час зависання процесу завантаження.
- Виправлено помилку верстки сторінки зі списком зовнішніх документів: виправлено футер, адаптовано до 375px.
- Виправлено помилку адаптивності назви зовнішнього документу.
- Виправлено помилку збереження документа, що створюється у відповідь до наявного в системі документа "Лист".
- Виправлено помилку невалідної поведінки сервісу при підписання ключем, що знаходиться на Гряда-301, пароль та логін від якого було збережено при авторизації.
- Виправлено помилку створення документа як "Чернетка" при деактивованому вихідному погодженні.
- Виправлено помилку, що відображається в консолі, після натискання [Обрати] у вікні "Додавання документа".
- Виправлено помилку дублювання запису про створення зв'язку між документами у вікні "Історія дій з документом" для ЗЕД.
- Виправлено невалідне посилання на контакти у футері та в модальному вікні створення документів із шаблону.
- Виправлено помилку для ролі "Оператор внутрішніх документів" у функції редагування документа: враховано обов'язкову послідовність доступу до слотів на підпис.
- Виправлено помилку "В документі відсутній маніфест підпису", що відбувається при спробі підписати документ, який було відредаговано.
- Виправлено помилку при експорті документа з файлу *PNG у формати "P7S в одному файлі", "ASiC-S" та "ASiC-E".
З повагою,
Команда розробників «Арт‑Офіс»