Оновлення сервісу «Мій Арт-Офіс» до версії 3.8.9

Оновлення сервісу «Мій Арт-Офіс» до версії 3.8.9

Дата випуску: 14 листопада 2024

Повідомляємо, що проведено оновлення сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс»:

Робота з КЕП:

  • Доопрацьовано механізм збереження файлу приватного ключа та пароля в межах сесії користувача для ключів на апаратних носіях за умови наявності двох або більше ключів.
  • Розширено функціонал перевірки для використання "удосконалених" сертифікатів у сервісі "Мій Арт-Офіс".
  • Оптимізовано механізм авторизації та підписання з використанням ключів у мережному криптомодулі "Гряда-301" шляхом розділення полів "Логін" та "Пароль".
  • Оновлено адреси сервісів CMP, OCSP та TSP для КНЕДП «MASTERKEY».
  • Оновлено кореневі сертифікати для КНЕДП «MASTERKEY» та КНЕДП «АЦСК ринку електричної енергії».
  • Оновлено кореневі сертифікати КНЕДП ЦСК Укрзалізниці.
  • Оновлено кореневі сертифікати Ощадбанку (додано CMP сертифікат).
  • Реалізовано підтримку файлових та апаратних ключів, виданих КНЕДП ТОВ "АМО ФІНТЕХ", та додано кореневі сертифікати для цього КНЕДП.

Методи API:

  • У методі Сreatedocument додано перевірку відповідності значення FileTypeId до розширення, зазначеного в полі FileName документа.
  • У методі Getdocumentsinfobyparams додано опціональний параметр для визначення типу контрагента (ФОП чи ФО).
  • Для методу Сreatedocument розширено перевірку типу файлу, коли FileTypeId знаходиться в діапазоні від 4 до 12.
  • Доопрацьовано метод 'Createinternaldocument' для створення внутрішнього документа з кастомним маршрутом обробки документа.
  • Оптимізовано перевірку на довжину імені файлу. Не більше 200 символів.
  • У методі Сreateinternaldocument додано додаткову перевірку, що забороняє створювати документ в порожнім маршрутом обробки.

Модуль "Конектор до сервісу "Вчасно":

  • Реалізовано новий тип ліцензії для можливості взаємодії та обміну документами з системою ЕДО "Вчасно" безпосередньо з інтерфейсу сервісу «Мій Арт-Офіс».
  • Реалізовано новий розділ "Документи ВЧАСНО" для роботи з документами.
  • Оновлено "Профіль користувача" з можливістю додавання email контрагента/співробітників контрагента, які користуються сервісом "Вчасно", для ролі "Адміністратор організації".
  • Додано можливість придбання модуля "Конектор до сервісу Вчасно" у розділі "Ліцензування".
  • Реалізовано функцію створення документа в ЕДО Вчасно.
  • Додано можливість підписання документа в ЕДО Вчасно.
  • Забезпечено експорт оригіналу та підписаного документа з ЕДО Вчасно.
  • Реалізовано функцію відправлення документа в ЕДО Вчасно.
  • Додано можливість видалення документа в ЕДО Вчасно.

Робота в кабінеті "Оператор обміну з контрагентами":

  • Додано новий тип зовнішнього одностороннього документа — "Документ довільного формату".
  • Реалізовано можливість редагування міток підпису після створення документа.
  • Удосконалено механізм фільтрації документів за видом у списку документів для ролі "Оператор обміну з контрагентами".
  • Оптимізовано функціонал перегляду вкладень на окремій сторінці документа.
  • Впроваджено автоматичне прокручування при роботі зі списком зовнішніх документів.
  • Змінено назви розділів: "Пакети документів" перейменовано на "Група документів", а "Список пакетів документів" на "Список груп документів".
  • Додано повідомлення про рекомендований формат .pdf під час створення актів, договорів, рахунків, видаткових накладних.
  • Зменшено максимальну кількість символів для полів "Назва документа", "№ документа" та "№ договору" у вікні додавання документа для зовнішніх документів.
  • Доопрацювання регулярного виразу для полів: "Назва документа", "№ документа" та "№ договору" у вікні додавання документа для зовнішніх документів.
  • Адаптовано розмір модального вікна для налаштування номерів сторінок для міток.
  • Додано можливість встановлення кількох міток для одного підпису в PDF із використанням маркерів у документі.
  • Реалізовано друкований вигляд протоколу "Історія дій з документом".
  • Впроваджено протоколи підписання, обробки та ознайомлення з документом з можливістю експорту у формат .pdf для ролі "Оператор обміну з контрагентом".
  • Вилучено можливість вибору періоду на сторінці з повідомленням "Ви не маєте прав на виконання даної операції".
  • Оптимізовано перевірку на довжину імені файлу. Не більше 200 символів.
  • Реалізовано заборону позбавлення доступу на перегляд до одностороннього документу, оплата за який була списана з підприємства в рамках функціоналу "Оплата за документи підприємства".
  • Реалізовано інформування користувача, при створенні документів з параметрами (чи Опитування ОСББ), про відсутність документів для оплати.
  • Додано інфографіку для документів, за якими створено запит на видалення, при перегляді в розділі Вхідні/Вихідні.

Робота в кабінеті "Оператор внутрішніх документів":

  • Розширено можливості редагування внутрішніх документів, зокрема додано функцію налаштування міток підписів при зміні формату документа з .DOCX на .PDF.
  • Впроваджено автоматичне прокручування при роботі зі списком внутрішніх документів.
  • Удосконалено логіку створення маршруту для документа під час створення нової версії внутрішнього документа.
  • Доопрацьовано функціонал створення маршруту та підписання документа з можливістю повторного використання одного і того ж сертифіката.
  • Додано друкований вигляд протоколу "Історія дій з документом".
  • Впроваджено протокол ознайомлення з документом з можливістю експорту у формат .pdf для ролі "Оператор внутрішніх документів".
  • Реалізовано протокол погодження документа з можливістю експорту у формат .pdf для ролі "Оператор внутрішніх документів".
  • Доопрацьовано верстку модального вікна "Редагування маршруту обробки документа".
  • Оптимізовано перевірку на довжину імені файлу. Не більше 200 символів.
  • Додана додаткова валідація значень для ХМЛ параметрів маршруту обробки документа при його створенні.
  • Доопрацьовано відображення списку поінтів, при створенні внутрішнього документа.

Модуль "Звітність:

  • Актуалізовано текст інформаційного повідомлення для довідника "Орган ДПС" на сторінці "Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС".
  • Додано можливість змінювати розміри модального вікна для відображення форми F1300207 - Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС та квитанціями.
  • Доопрацьовано пошук на сторінці "Запити про отримання витягів за даними органів ДПС".
  • Змінено URL-адресу запиту СМР-сервісу ДПС.
  • Реалізовано адаптивність сторінок "Звіти" та "Дані платника податків".

Головна сторінка сервісу "«Мій Арт-Офіс»:

  • Змінено посилання на ТГ-канал в футері головної сторінки.
  • Оновлено блок "Оберіть свою ліцензію", змінено кількість доступних безкоштовних документів та додано новий тип ліцензії "Конектор до сервісу "Вчасно".
  • Оновлено інформацію розділу "Ліцензування" в кабінеті та на головній сторінці, у зв'язку з зміною типу ліцензування (оплата за документ виконується при створенні документа, замість підписання).
  • На головній сторінці додано карусель із актуальними відео для сервісу "Мій Арт-Офіс".

Ліцензування:

  • Доопрацьовано модель ліцензування для ролі "Оператор обміну з контрагентами". Списання документів відбувається при створенні документа.
  • Змінено кількість безкоштовних документів на стартові безкоштовні документи = 10 та безкоштовні документи (лояльність "КНЕДП «MASTERKEY») = 25.

Інший функціонал:

  • Додано ознаку підтвердженої електронної пошти співробітника для ролі "Адміністратор організації".
  • Доопрацьовано форму "Налаштування організації" для ролі "Адміністратор організації".
  • Для ролі "Адміністратор організації" реалізовано кумулятивний підхід до оплати за створення документів, що дозволяє об'єднувати платежі для контрагентів типу ФО та ФОП.
  • Оновлено криптобібліотеку до версії ArtLib.2.8.39.4366.
  • Оновлення криптобібліотеки для сервісів Арт Офіс серверу до версії ArtLib 2.8.36.4281.
  • Реалізовано інформування користувача, після авторизації, про необхідність підтвердження електронної пошти.
  • Реалізовано налаштування для погодження на отримання рекламних нотифікацій на електронну пошту.

Виправлено помилки:

  • Виправлено помилку при роботі з мобільною версією для ролі "Оператор внутрішніх документів".
  • Виправлено помилку невалідної поведінки сервісу при масовому підписанні ключем та печаткою.
  • Виправлено помилку невалідного відображення випадаючого списку "Тип носія" при масовому підписанні в кумулятивному вікні зчитування ключа на токені для підпису та печатки.
  • Виправлено помилку при кумулятивному підписанні документа.
  • Виправлено текст помилки, що відображається користувачу на сторінці "Вхід за допомогою хмарного підпису".
  • Виправлено помилку невалідного відображення модального вікна підписання документа, при ширині екрана 991px і менше.
  • Виправлено помилку розташування міток підпису при створенні внутрішнього документа в форматі *.pdf.
  • Виправлено помилку верстки відображення списку зовнішніх документів.
  • Виправлено положення модального вікна з інформацією про непідтверджену почту.
  • Модуль Віджет. Виправлено помилку невалідної поведінки при спробі підписати слот ключа підпису юридичної особи, використовуючи ключі фізичної особи.
  • Виправлено помилку відсутності можливості редагування статичного маршруту при створенні внутрішнього документа.
  • Виправлено помилку створення документа з кастомним маршрутом.
  • Виправлено помилку положення міток підпису на документі, якщо контрагенту видано доступ на перегляд.
  • При створенні внутрішнього документа, виправлено помилку відображення послідовних маршрутів при роботі з файлами, відмінними від pdf формату.
  • Виправлено текст повідомлення, що відображається користувачу при переміщенні документа в архів.
  • Виправлено помилку додання другого слоту печатки при редагуванні маршруту документа.
  • Виправлено помилку невалідного стану документа після редагування тіла документа з *.pdf на *.docx.
  • Виправлено помилку введення Email невалідної форми без домену першого рівня при реєстрації та в профілі користувача.
  • Виправлено помилку формування маршруту погодження документа при зміні сторінки, на яку буде накладатися підпис.
  • Виправлено помилку невалідної поведінки функції вибору кількості документів на сторінці "Недавні документи".
  • Виправлено помилку послідовності підказок при перевищенні допустимого розміру файлу.
  • Виправлено помилку при редагуванні внутрішнього документа з паралельним маршрутом обробки.
  • Виправлено помилку завантаження/зберігання документа під час зависання процесу завантаження.
  • Виправлено помилку верстки сторінки зі списком зовнішніх документів: виправлено футер, адаптовано до 375px.
  • Виправлено помилку адаптивності назви зовнішнього документу.
  • Виправлено помилку збереження документа, що створюється у відповідь до наявного в системі документа "Лист".
  • Виправлено помилку невалідної поведінки сервісу при підписання ключем, що знаходиться на Гряда-301, пароль та логін від якого було збережено при авторизації.
  • Виправлено помилку створення документа як "Чернетка" при деактивованому вихідному погодженні.
  • Виправлено помилку, що відображається в консолі, після натискання [Обрати] у вікні "Додавання документа".
  • Виправлено помилку дублювання запису про створення зв'язку між документами у вікні "Історія дій з документом" для ЗЕД.
  • Виправлено невалідне посилання на контакти у футері та в модальному вікні створення документів із шаблону.
  • Виправлено помилку для ролі "Оператор внутрішніх документів" у функції редагування документа: враховано обов'язкову послідовність доступу до слотів на підпис.
  • Виправлено помилку "В документі відсутній маніфест підпису", що відбувається при спробі підписати документ, який було відредаговано.
  • Виправлено помилку при експорті документа з файлу *PNG у формати "P7S в одному файлі", "ASiC-S" та "ASiC-E".

З повагою,
Команда розробників «Арт‑Офіс»