
«Мій Арт-Офіс» до версії 3.8.8
Оновлення сервісу
Дата випуску: 6 серпня 2024
Повідомляємо, що проведено оновлення сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс»:
Методи API:
- Доопрацьовано АPІ методів 'Getdocumentsinfo' та 'Getdocumentsinfobyparams'. В результат виконання методіу додано параметр "SignerId"'
- Доопрацьовано АPІ метод 'Createdocument'. Реалізовано можливість створювати двосторонній документ, в якому автор не є підписантом
- Реалізовано метод 'WidgetGenerateSignToken' для генерації токену для виклику форми підписання модуля "Віджет"
- Реалізовано окремий API key, що діє в рамках організації. Дані про API key доступні на сторінці "Мій профіль" для ролі "Оператор обміну з контрагентами" або на сторінці "Налаштування організації" для ролі "Адміністратор організації"
Робота з контрагентами та користувачами:
- Доопрацьовано механізм прийняття умов кінцевим користувачем у разі внесення змін до документів "Публічна оферта", "Політика конфіденційності", "Політика Cookie", "Політика безпеки"
- Оновлено процес ліцензування. Деактивовано можливість придбати ліцензії: Пакет на 100 документів, Пакет на 500 документів, Пакет на 1500 документів, Пакет на 5000 документів.
- Додано ліцензію з єдиним тарифом "Модуль транзакції для створення та підписання документів"
Модуль "Звітність:
- Додано можливість змінювати розміри та розміщення модального вікна для відображення форми F1300207 - Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС/F1400207 - Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами/Квитанції №1
- Доопрацьовано механізм вибору контролюючого органу ДПС з довідника у профілі користувача (організації). Реалізовано можливість вибору за номером контролюючого органу
- Доопрацьовано бокове меню в кабінеті для ролі "Оператор обміну з контрагентами". Додано розділ "Ліцензії та ціни". Додано розділ "Внутрішні документи"
- Доопрацьовано текст у підказці до поля "Період з" на сторінці "Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами"
Модуль "Мій Арт-Офіс.Віджет":
- Реалізовано новий тип ліцензії "Мій Арт-Офіс.Віджет" для ведення електронного документообігу, що інтегрується безпосередньо в сайт замовника та дозволяє кінцевому користувачу підписувати за допомогою КЕП та відправляти контрагентам електронні документи
- Реалізовано можливість підписувати документи за допомогою модуля "Мій Арт-Офіс.Віджет" з використанням ключа Підпису та ключа Печатки
- Оновлено механізм ліцензування при створені документів, в яких автор не є підписантом.
Головна сторінка сервісу "«Мій Арт-Офіс»:
- Змінено логіку прорахунку економії в розділі "Підрахуйте скільки складе ваша вигода при користуванні сервісом"
- Оновлено дані для блоку "Оберіть свій тариф" на головній сторінці сервісу "«Мій Арт-Офіс»
- Вилучено зайвий текст на головній сторінці для блоку "«Мій Арт-Офіс» найкраще рішення для:"
Інший функціонал:
- Додано можливість використовувати файлові та апаратні ключі від КНЕДП АТ "ПУМБ" - Доопрацьовано верстку для "Вхідні документи" - "Очікують погодження"
- Доопрацьовано відображення переліку назви носія на формі "Вхід по КЕП" для апаратних ключів
- Доопрацьовано процедуру повторної реєстрації ДСД (договір спільної діяльності) в сервісі
- Доопрацьовано тур по кабінету для ролі "Оператор обміну з контрагентами"
- Збільшено допустиму кількість символів для опису організаційних ролей до 240 символів (включно) для ролі "Адміністратор організації"
- Змінено текст для пункту "Оплачені документи (передоплата)" на сторінці Ліцензування
- Оновлено дані на сторінці Ліцензування в кабінеті "Оператор обміну з контрагентами"
- Реалізовано адаптацію під мобільні пристрої сторінки створення маршруту оброби документа (конструктор)
Виправлено помилки:
- Виправлено помилку відображення бокового меню для ролі "Оператор обміну з контрагентами"
- Виправлено помилку відображення довгого пароля при підписанні документів ключем підпису та печатки
- Виправлено помилку відображення версійності документа при ширині менше 990 px
- Виправлено помилку відображення кнопок "Виконано обов'язкових дій" та "Причина відхилення" при ширині екрану 1200 px
- Виправлено помилки при роботі з мобільною версією сервісу для ролі "Оператор обміну з контрагентами"
- Виправлено помилки при роботі з мобільною версією сервісу для ролі "Оператор внутрішніх документів"
- Виправлено загальні помилки верстки
- Виправлено помилку вилогінювання з сервісу після спроби авторизуватися в сервісі хмарним КЕП за умови, що авторизація відбувається шляхом переходу за посиланням, що надійшло на email
- Виправлено помилку відображення кнопки зміни режиму перегляда списку документів для сторінки пошуку у ролі "Оператор внутрішніх документів"
- Виправлено помилку верстки футера для сторінок: першого входу (вибір кабінету) та сторінки вибору ролі.
- Виправлено помилку: неправильне сортування та відображення результатів пошуку за параметром "ID документа" в модальному вікні створення зв'язків до документа
З повагою,
Команда розробників «Арт‑Офіс»