
Безкоштовні документи
у сервісі «Мій Арт‑Офіс»
Дата випуску: 24 квітня 2023
Як почати безкоштовно використовувати сервіс "Мій Арт-Офіс" для обміну документами з контрагентами?
Перший крок: Авторизація в систему
- Для того, щоб почати безкоштовно використовувати сервіс "Мій Арт-Офіс", достатньо авторизуватись в ньому.
- Для авторизації немає необхідності проходити довгу процедуру реєстрації, достатньо лише скористатись Вашим електронним ключем та зчитати його натиснувши на кнопку "Увійти" у верхньому правому куті сайту.
- Авторизувавшись вперше у сервісі "Мій Арт-Офіс", Ви одноразово отримаєте 25 безкоштовних стартових документів без обмеження по часу їх використання.
- У разі, якщо користувач підписує вихідні документи у сервісі "Мій Арт-Офіс" електронним ключем, виданим КНЕДП "Masterkey", йому щорічно буде нараховано 50 безкоштовних документів. Документи будуть нараховані в кабінеті користувача за кодом ЄДРПОУ - для юридичної особи або за кодом РНОКПП - для фізичної особи або фізичної особи - підприємця.
Переваги сервісу "Мій Арт-Офіс"
Сервіс "Мій Арт-Офіс" доступний без обмежень для операцій підписання, узгодження та обміну вхідних електронних документів, а також кількості контрагентів:
- вихідні документи та внутрішні документи - згідно тарифу обраного пакету
- вхідні документи - безкоштовно, необмежено у кількості
- адміністрування, налаштування прав користувачів - безкоштовно, необмежено у кількості
- маршрути підписання документів та правила внутрішнього погодження документів - безкоштовно, необмежено у кількості
- коментарі - безкоштовно, необмежено у кількості
- теги - безкоштовно, необмежено у кількості
- кількість користувачів - необмежена
З повагою,
Команда розробників «Арт‑Офіс»