Модуль «Звітність» в «Мій Арт‑Офіс»

Безкоштовні документи
у сервісі «Мій Арт‑Офіс»

Дата випуску: 24 квітня 2023

Як почати безкоштовно використовувати сервіс "Мій Арт-Офіс" для обміну документами з контрагентами?

Перший крок: Авторизація в систему

  • Для того, щоб почати безкоштовно використовувати сервіс "Мій Арт-Офіс", достатньо авторизуватись в ньому.
  • Для авторизації немає необхідності проходити довгу процедуру реєстрації, достатньо лише скористатись Вашим електронним ключем та зчитати його натиснувши на кнопку "Увійти" у верхньому правому куті сайту.
  • Авторизувавшись вперше у сервісі "Мій Арт-Офіс", Ви одноразово отримаєте 25 безкоштовних стартових документів без обмеження по часу їх використання.
  • У разі, якщо користувач підписує вихідні документи у сервісі "Мій Арт-Офіс" електронним ключем, виданим КНЕДП "Masterkey", йому щорічно буде нараховано 50 безкоштовних документів. Документи будуть нараховані в кабінеті користувача за кодом ЄДРПОУ - для юридичної особи або за кодом РНОКПП - для фізичної особи або фізичної особи - підприємця.

Переваги сервісу "Мій Арт-Офіс"

Сервіс "Мій Арт-Офіс" доступний без обмежень для операцій підписання, узгодження та обміну вхідних електронних документів, а також кількості контрагентів:

  • вихідні документи та внутрішні документи - згідно тарифу обраного пакету
  • вхідні документи - безкоштовно, необмежено у кількості
  • адміністрування, налаштування прав користувачів - безкоштовно, необмежено у кількості
  • маршрути підписання документів та правила внутрішнього погодження документів - безкоштовно, необмежено у кількості
  • коментарі - безкоштовно, необмежено у кількості
  • теги - безкоштовно, необмежено у кількості
  • кількість користувачів - необмежена

З повагою,
Команда розробників «Арт‑Офіс»